tisdag 26 januari 2010

Tisdag is over.. Snart...

Igår va vi hos bm! Har dåliga järnvärden så jag ska skärpa mig å knapra järnpiller resten av tiden nu... I övrigt såg allt bra ut! :) Bra sockervärden, får sammandragningar lite då å då (vilket e normalt... livmodern övar sig på vad som komma skall...), har lite halsbränna och blodtrycker ligger på 115/79! Har bokat upp alla resterande besök oxå, och nästa gång ska hon klämma på magen å känna hur bebisen ligger. D gör hon iofs varje gång, men då ska hon liksom bestämma sig... Hehe... Igår låg den med huuvdet neråt å ryggen åt vänster...! Nästnästa gång ska vi sammanfatta allt lite å skriva ett förlossningsbrev :) Weii! D börjar närma sig nu!

Idag har Tea å lilla Elin (5 veckor) varit på besök här! Så vovvarna har bebistränat lite... Och jisses va bra d gick! Ebba brydde sig inte så värst mycket efter ett sniffande typ... (om man bortser från blöjbytet då, hehe) men Sune satt vid Elins sida å titta fascinerat på henne och trösta henne när hon va ledsen. Sötnosen! :)

Jag har förresten tandvärk. Vet inte om d e växtvärk i visdomstanden eller om d e nåt annat... Men ont gör d! Har d inte gått över tills imorn så blir d å ringa tandläkarn. Jippi... Not! :( Så håll tummarna att d e växtvärk å att jag inte har ont imorn!

Nu ska jag tigga lite massage av Reine, sen nana kudden... D e jag värd!

Inga kommentarer: