måndag 4 januari 2010

Nu e d kvällen!

D blev en rensning i byrålådan! Slängt lite skräp å organiserat om :) Numer hänger mina halsband i badrummet, på en tråd spänd mellan två spikar! Såå nöjd jag e :) Armband ligger för sig å örhängen för sig oxå. Weii!

I allt pysslande fick jag fixat en skåpslucka i köket oxå som hängt lite skevt... Passade på att organisera om i d skåpet samtidigt oxå, hehe. Värsta fixarn jag blivit! *stolt*
Undra om allt pysslade å organiserande ligger i att bebben snart ska komma? Hm. Har juh alltid velat ha ordning å reda å att d ska ha skett helst nyss, men nu känns d som att jag liksom tar tag i d å ser framemot att göra d från d att jag kommer på att jag ska göra d! Hihi. Fick spolat av bilen idag med... Sketen som fasen va den... Urk! Men nu e den lite bättre, liite.
Nu har vi varit ute på en kvällspromenad med pricken å storöra. Skönt med lite frisk luft!
Bilden nedan är tagen av Helena Kyrk (http://www.helenak.se/) på mig å bebben i vecka 26 :)

Inga kommentarer: