fredag 1 januari 2010

2010!

Ett nytt år och nya åtaganden! Jepp, har gett mig fasen på att jag ska börja blogga d här året... Så ofta jag bara orkar! Datorn e juh på jämt å så svårt borde d juh inte bli då... Eller hur? ;)

Nu har årets första dag runnit ut i sanden... En väldigt slapp dag! Promenad med hundarna å familjen Taffo, sen slappis i soffan... Reine hämtade sina barn (Viggo & Filippa) i Alingsås vid 18, d e juh våran helg denna helgen.. På vägen hem köpte dom pizza... Gött!

Summering av 2009:

Eh, hur ska man göra d? Minnas allt som hänt på ett år när jag knappt minns va som hände förra veckan... Haha! Men jag ger d ett försök!

  • Vi har fått in Ebba i våran familj, hon har nu bott hos oss sen den 11e mars :)
  • Vi flyttade från Oxled till Ida Liljebergs Väg i somras...
  • Vi har varit på Öland å semestrat!
  • Jag har varit arbetslös större delen av året...
  • Reine har slutat jobba på BLVD... och säkert mycket mycket mer! :)

Inga kommentarer: