torsdag 14 januari 2010

Mår som en överkörd kanin!

Fast på ett bra sätt. Haha. Fick idag utnyttjat min julklapp som jag fick av min kära sambo :) Gravidmassage! Hurra! 75minuter skulle d hålla på. 14:30 kom jag, 16:40 gick jag... Me like! Först ett litet fotbad å prat om olika saker iom graviditeten å ev. smärtor å så... Sen gick hon igenom bänken, hur hon tänkt sig att jag skulle ligga å vad hon ska göra. Sen fick jag lägga mig på rygg och så började hon! Heeela kroppen! Höger ben, vänster ben, rygg/skuldror/axlar, höger arm, vänster arm, händer, nacke, huvud, öron, ansikte å till sist fötter... Ahhh... Så helt sinnes underbart! :-) Tack älskling för detta! I love you :)

Innan massagen idag va jag med mamma på Babyproffsen å spana på skötväskor. Hitta en som jag gillade å mamma tog mått å allt som hon behövde för att sy en sådan :) Sen åkte vi till Myrlins tyger å jag fick köpt tyg till väskan. Weii! Kommer bli alldeles utmärkt! Jeans på utsidan å ett färgglatt foder på insidan så man bli glader, hihi. Mamma mumlade nåt om att hon kanske slänger in en överraskning men göta petter nej! MAMMA: NEJ TACK! Våran väska som vi ska ha, experimentera får du göra på dina tygkassar... Här överraskas inget! ;) Har du nån snajsig idé så let me know så tar jag upp d på förslag med mig själv! Hehe...

Nu blir d å nana kudden. Imorn är en stor dag! Vi ska utbildas jag å Reine. I å vara föräldrar, hehe. Wish me luck :)

3 kommentarer:

emelie sa...

hihi, kan bli spännande att se väskan sen när mamma designat! ;)

Anonym sa...

Säg aldrig nej till en överraskning... hon kanke lägge i något som är användbart?!? Pengar till blöjor... vem vet?

Sarah sa...

hehe, nä Cilla, man ska aldrig säga nej till överraskningar. men hon föreslog att hon kanske skulle sätta lite skinn på sidan av väskan eller nåt. då sa jag snällt nej å sa att vill hon sätta på nåt mer än avtalat så får hon fråga. det är min väska å inte hennes ;) då sa hon att d kanske blir en överraskning på den fronten... så hon menade klart å tydligt syfronten ;)