måndag 4 januari 2010

...

Åkte till Liseberg med Catrin juh för att byta tebax mina kläder... Men hovmästarn hade redan tömt ur mitt skåp! Snopet... Men Catrin hade kläder kvar, så vi begav oss till kläderiet... Som va stängt pga ombyggnad av golv! Gah! Så vi åkte tebax å la in hennes kläder i skåpet igen... ;)

Sen blev d en Mocca latte från Espresso House för min del å lunch för Catrins del på Slimfood!

Nu e jag hemma å tänkte ta mig an undervåningen... Tänkte dammsuga å moppa... Ebba har juh börjar löpa å droppar blod lite här å där... Hon har inte riktigt märkt av att hon läcker än heller så hon städar bara om vi påpekar fläckarna för henne... Zzz... Ska ta å se om jag kan fixa mina halsband på en hängande tråd oxå! Ska bara se var den tråden kan sitta isåfall, hm. Bättre att dom hänger än att dom ligger nerslängda i en låda i byrån... Mindre effektivt med trassel, hehe...

Wish me luck!

Inga kommentarer: