lördag 3 april 2010

Nystart!

Jepp, nu tar jag tag i detta igen! Har haft på tok för lite ork för att blogga i slutet av graviditeten. Och va skulle jag bloggat om? Varje dag same same but different... :S
Men nu så!

Söndagen den 28/3 såg ÄNTLIGEN våran lilla dagens ljus. Kl. 10:08 kom en underbar liten Alfons till världen! [3480g & 51cm lång] Trots att jag efter ca 30timmars värkarbete va heelt slut så har jag aldrig varit lyckligare! Helt klart värt all smärta och väntan!!! :-) Efter två nätter på BB fick vi åka hem och börja anpassa oss till vårat nya liv... Skönt att komma hem och börja lära sig den nya vardagen :)

Okej att jag är trött, öm där nere, stel i axlar/rygg/nacke... Men så tittar jag på det lilla livet som med sina stora blåa ögon tittar tebax på mig och glömmer både tid och rum... Kärleken är enorm till detta lilla liv som legat i min mage sen i somras... Jag älskar min son! Han är det mest fantastiska som hänt mig! Och jag ska göra mitt bästa i att bli världens bästa mamma... :-)

Inga kommentarer: