lördag 10 april 2010

BabyBarn mässan!

Jepp, idag va första gången sen midsommar som jag va ifrån Alfons! :O Bvcsköterskan rekommendera juh mig inte att ta med honom till en mässhall full med massa barn som bär på äckliga sjukdomar! Speciellt inte nu eftersom det är världens epidemi av RS-viruset! Uscha mej! Så han fick snällt stanna hemma med pappsen under tiden som mamma, mormor å tant Linda gick runt å strosa bland alla bebisgrejer :-)

Gratisprylar! Hurra! Blöjor, nappar, lotions, filtar å broschyrer :) Och mormor köpte en söt liten tröja i BlåVittshopen... En vit liten tshirt med texten 'Min pappa är också en Ängel' på bröstet å små änglavingar på ryggen. Hihi. Söt! Hon köpte ett par strumpor oxå, i orange å gul. :-) Tack mormor!

En tant som sålde Oriflameprylar trodde att jag va gravid i 3-4månaden... Och tyckte att jag hade en söt liten mage.. *hrmpff* Sen försökte hon rädda situationen genom att säga att när man e så vältränad som jag syns d liksom inte så väl och att d tar tid för magen att gå in igen. Yeah right! Aldrig mer handla på Oriflame... Lalala...

Nu e jag hemma å e supertrött! Ska stoppa lite mat i magen, sen slappa... Reine har åkt iväg för å jobba några timmar så jag har hand om alla barn (Filippa å Victor e här i helgen juh...).

Inga kommentarer: